sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Muutto tulossa!

  

Tältä näyttää nykyään minun ompelutilassani. Ja koko kämpässä. Meillä on muutto edessä viikon kuluttua ja kaksi viikkoa on ollut kaikki ompelu-, neulonta- ja askartelutarvikkeet pinossa ja pakattuina. Vihdoin täyttyi iso haave elämässä, ostimme vanhan omakotitalon, jossa on tilaa puuhata ja temmeltää. Ulkovarastossa pystyn toivottavasti tekemään puutöitä ja tuunauksia. Kanojakin meille tulee, huisia! En pysty edes sanoin kuvaamaan sitä, kuinka onnellinen olen talosta ja muutosta! Tilan lisääntyessä saan myös oman ompelutilan yläkerran aulaan. Ei enää ahtautumista olohuoneen nurkkaan, jes! Ja voin huoletta metelöidä välittämättä kerrostalon hiljaisuussäännöistä. Koska inspiraatio ei katso aikaa. 

Nyt olen kuitenkin havahtunut sellaiseen seikkaan, että koko muun talon sisustusta olen suunnitellut, mutta en ompelutilaani. Jotenkin olen niin häkeltynyt asiasta, etten ole osannut sinne miettiä mitään. Pöytätilaa leikkuualustaksi sekä koneille toki pitäisi saada, samoin kaappitilaa. Silitysrautakin voisi asua siellä. Nykyinen pöytä saa siirtyä muualle, joten kalustus pitää aloittaa oikeastaan nollasta. 

Minkälaisia asioita teille tulee mieleen, mitä huomioida ompelutilassa? Tai hyviä kalustevinkkejä toimivista ratkaisuista? Laittakaahan ompelutoverit ajatuksia/kuvia/linkkejä aiheeseen liittyen, kaikki inspiraatio on tervetullutta!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti